Doha, Katar’da mahsur kaldım

Qatar'da Hagen-Dazs

Merhaba,

Geçtiğimiz Cuma geceyarısından sonra iş için Dubai’ye geldim, aslında bir gün erken gelip Cumartesi gününü plajda güneşlenerek ve gece arkadaşlarımla buluşup Malekon’da salsa yapıp, çıkışında lahmacun yiyerek geçirdim ama hemen ardından balkabağına dönüştüm ve işlerin yoğunluğundan başımı kaldıramaz hale geldim. Pazar, Pazartesi ve Salı çok yoğundu. En önemli ve yüksek bütçeli eventlerimden birini Madinat Conference Center’da başarıyla yapıp bitirmiş olmanın mutluluğunu ve hafifliğini yaşıyordum ki özel sebeplerden dolayı Katar’a çağırıldım.

2 gündür Katar’dayım ve yaklaşık bir saat sonra İstanbul’a geri dönüyorum. Salı günü son anda belli olan ve ertesi sabah gitmem gereken bir toplantı için Çarşamba sabahı yani dün Katar’a geldim. Akşam üzere 8.30 uçağı ile Dubai’ye tekrar dönmem gerekirken Katar’da mahsur kaldım, nasıl mı? Çünkü her ne kadar Dubai vizem Mayıs sonunda kadar geçerli olsa da, çoklu giriş olmadığı için tekrar vizeye başvurmam gerekti. Bu kadar çok seyahat eden biri olarak böyle bir detayı atlayacağımı ben de düşünmezdim ama Salı akşamı 5’te belli olan bu program üzerinde düşünemeyecek kadar yoğun bir iş günü geçiriyordum, aklımın ucuna bile gelmedi. Dün sabah havaalanında anladım ki tekrar aynı vizeyi kullanarak geri gelemeyecektim. Neyse ki kaybolmak ya da hiç bilmediğim bir ülkede mahsur kalmakla ilgili herhangi bir derdim yoktu; hele bi de çok kısa zamanda, birbirinden kıymetli üç Türk ile tanışıp Doha’nın altını üzerine getirdikten sonra…(altını üstüne getirmek sadece bir ka saatlik bir iş bu arada:) ) Bir gece Doha’da Movempick hotelde yerim ayrıldı ve bugün alınmak üzere dün express vizeye başvuruldu. İki gün boyunca göçmen bürosunda bu işi takip etmek adına birileri beklese de bugün sistemlerin çökmesi ve çalışmaması nedeniyle bugün vizem yetişmedi ve hafta sonununda gelmesi sebebiyle Dubai’ye dönemeceğim kesinleşmiş oldu. Günübirlik geldiğim için bavulumu da Dubai’de otelde bırakmıştım. Dün hılzıca aldığım 4 parça kıyafetle iki günü geçirdim. Bavulum ve ben ayrı gayrı şuan memlekete dönmeye çalışıyoruz. Vize ve bavul konusunda her ne kadar çok fazla strese girmiş olsam da otel odamın hiç sormadan suite upgrade edilmesi ve şimdi de uçak biletimin business class’a yine ben hiç sormadan upgrade edilmiş olmasından dolayı halimden çok memnunum :)) Katar’dan güzel anılarla ayrılıyorum. Detayları ve sebeplerini en kısa zamanda yazarım, şimdi uçağa yetişmem gerekiyor :)

Sevgiler
Gamze

Not: Doha nasıl bi yer diye soracak olursanız, cevabı çektiğim bu fotoğrafta saklı :)